Výuka či samostatné studium?
Sekce: Role informačních
pracovníků v procesu vzdělávání |
|
|
Autor: |
Ludmila Tichá, České vysoké učení technické v Praze, Fakulta strojní |
|
|
|
Plný text (PDF)
|
|
|
Abstrakt: |
Trendem v aktivitách pro zvyšování informační gramotnosti na univerzitách je
zpřístupňování kurzů na Webu. Jsou formou samostatného studia a nabídkou pro celoživotní vzdělávání. Příspěvek popisuje
typy takových kurzů a předkládá příklad z ČVUT.
|
|
|
O autoru: |
Autorka je vedoucí Ústřední knihovny Fakulty strojní ČVUT. Informační výchově a
informační gramotnosti uživatelů se věnuje od počátku 90. let: 1993 stáž na King’s College London, od roku 1995 výuka (v
současné době 2 předměty), 2000 založení a vedení pracovní skupiny pro informační výchovu a informační gramotnost na
vysokých školách, která se 2002 stala odbornou komisí Asociace knihoven vysokých škol.
|
|
|