Možnosti prezentace
Výstava
Výstava bude zahájena první den konference, v úterý 24. května. Ukončení výstavy je plánováno na středu 25. května odpoledne. Výstavní plocha pro domácí vystavovatele (CZ/SK) se nachází v prvním patře u Vencovského auly a všechny přestávky na kávu se budou odehrávat v prostorách výstavy.
Každý vystavovatel bude mít k dispozici stůl s ubrusem a dvě židle. Samozřejmostí je také elektrická přípojka a připojení k internetu. Více informací.
- Kdo vystavoval v roce 2015? Seznam firem, rozmístění výstavy
- Kdo vystavuje v roce 2016? Seznam firem, rozmístění výstavy
Vystoupení v odborném programu – kapacita naplněna
Další možností prezentace je vystoupení s firemní prezentací v rámci jedné z konferenčních sekcí. Čas vyhrazený na prezentaci je 20 minut + 5 minut na dotazy. Přihlášky prezentací je třeba potvrdit vyplněním elektronické přihlášky. Nejzazší termín pro registraci je 7. března 2016. Více informací.
Vkládání materiálů do konferenčního portfolia
Vystavovatelům nabízíme mimo jiné i možnost vkládání firemních letáků/brožur (formát max. A4, max. 3 listy) do tašek s konferenčními materiály, které obdrží všichni účastníci konference. Objednávky přijímáme nejpozději do 15. dubna 2016. Jedná se o cca 450 ks. Více informací.
Logo nebo banner ve Vencovského aule
Dále nabízíme vystavení loga firmy nebo reklamního banneru ve Vencovského aule. Maximální velikost loga může být v tomto případě 70×70 cm, u banneru předpokládáme rozměry 60×170 cm.
Banner na www stránkách konference
Zobrazování banneru (s přesměrováním na firemní/produktové stránky) na webových stránkách konference INFORUM 2016, náhodně a dočasně (1/2 roku, do skončení konference). Bannery přijímáme ve formátech JPG, PNG, GIF, o rozměrech 468×60px.
Výhody pro vystavovatele
(týká se pouze těch, kteří objednávají některý z balíčků)
- Profil a logo společnosti na webových stránkách konference s odkazem na homepage společnosti
- Logo společnosti v tištěném programu
- Připojení k internetu a el. síti na výstavě
- 2–3 vstupy na konferenci + obědy v menze VŠE + vstupenky na Infomejdan (raut)
- Cena pro další účastníky z Vaší firmy za zvýhodněnou cenu (personál na stánku, apod.)