Časté otázky – Vystavovatelé
- Kam má být zaslán krátký firemní profil pro zveřejnění na www stránkách?
- Žádáme všechny vystavovatele, aby dodali krátký popis činnosti společnosti, který bude zveřejněn na webu konference. Stručný profil Vaší společnosti česky i anglicky s délkou textu v jednom jazyce maximálně 600 znaků s mezerami, prosím dodejte co nejdříve Janě Machonské.
- Kdy je nutné dodat PPT prezentaci?
- V případě, že máte objednánu firemní prezentaci, bude třeba PPT soubor doručit do 9. května 2016 Janě Machonské a aktualizovanou verzi pak případně donesli s sebou na VŠE.
- Firemní zástupci
- Své firemní zástupce (max. 3 osoby včetně přednášejícího) a jejich e-maily prosím nahlaste nejlépe ihned po objednávce firemní prezentace. Během dubna jim pak bude zaslána online VIP pozvánka na konferenci.
- Čísla výstavních stánků
- Pozor, pokud chcete upozornit na svůj stánek, nepoužívejte čísla stánků (např. C1, C8, atd.). Používáme je pouze pro objednávky, na pláncích na www stránkách konference se namísto čísel objeví loga firem.
- Je třeba přijet o den dříve kvůli instalaci našeho stánku?
- V úterý 24. května od 7:30 do 9:00 hodin bude čas pro přípravu Vašeho stánku. Pokud chcete přijet dříve, kontaktujte, prosím, organizátory.
- Kdy bude výstava zahájena a kdy ukončena?
- Výstava bude otevřena návštěvníkům konference v úterý 24. května od 8:30 hodin a bude trvat do středy 25. května, 16:00 hodin.
- Bude na stánku připojení k internetu?
- V prostorách konference bude možné využít Wi-Fi připojení na internet.
- Odkaz na VIP registraci
- Personalizovaný link na VIP registraci pro vystavovatele Vám bude zaslán v průběhu dubna. Pokud by snad nebyl doručen nebo došlo k jeho ztrátě, obraťte se, prosím, na Janu Machonskou.
- Na koho se mohu obrátit s dalšími dotazy?
- Kontaktujte, prosím, Janu Machonskou, která se těší na Vaše dotazy.