Informace pro vystavovatele
Váš stánek
Stánek je standardně vybaven 1 stolem o rozměrech cca 120×60 cm, 2 židlemi a přívodem el. proudu 220 V (1 zásuvka na stánek, další případné rozvedení si již zajišťuje vystavovatel). Umístění Vašeho stánku je zveřejněno na stránkách výstavy. Při registraci obdržíte uživatelské jméno a heslo pro možnost používání Wi-Fi sítě.
Instalace stánků proběhne 26. května 2015 od 7:30 do
9:00.
Likvidace stánků proběhne 27. května 2015 od 16:00 do
17:30 hodin. Vystavovatel je povinen prostor svého stánku uvést do
původního stavu a odvézt po sobě případný odpad.
Vjezd do areálu VŠE
Vystavujícím firmám bude umožněn vjezd do areálu VŠE na dobu nezbytně nutnou k vyložení resp. naložení techniky a exponátů. Parkování v areálu není povoleno.
Parkování
Parkování po dobu konference je možné na placeném stání před VŠE. Mapa zóny placeného stání.
Firemní příspěvek a vystoupení na konferenci
Přihlášky prezentací je třeba potvrdit vyplněním elektronické přihlášky, obsahující název příspěvku, jméno přednášejícího, zkrácený životopis a krátký abstrakt. Nejzazší termín pro registraci příspěvku je 28. únor 2015.
Prezentace ve formátu PPT či PDF je nutné zaslat do 4. května 2015 na adresu Jana.Machonska@aip.cz. Všechny prezentace ve formátu PPT (PDF), doručené organizátorům konference, budou zařazeny do konferenčního sborníku na webových stránkách konference.
Informace
pro vystoupení na konferenci
Technické
vybavení v sálech
Vkládání materiálů do konferenčního portfolia
Nabídka obsahuje vkládání Vašich propagačních materiálů (3 listy, max. formátu A4) do tašek, které dostanou všichni účastníci konference.
Tyto materiály (460 kopií, jestliže zůstanou, na vyžádání vrátíme) je třeba dodat na adresu Albertina icome Praha s.r.o. (AiP, Jana Machonská, Štěpánská 16, 110 00 Praha 1) tak, abychom je obdrželi v týdnu od 11. – 15. května 2015 (z prostorových důvodů laskavě neposílejte materiály dříve). Prosíme Vás o přesné dodržení tohoto termínu, později již nebudeme moci vkládání zajistit. Zásilku prosím označte nápisem „vkládání INFORUM“ a uveďte nebo pošlete e-mailem poznámku, kolik různých kusů materiálů obsahuje, popřípadě další důležité pokyny pro vkládání.
Logo nebo banner ve Vencovského aule
Termín pro dodání Vašeho loga (max. 70×70 cm) nebo banneru je v termínu 11. – 15. května 2015 na adresu uvedenou pro dodání materiálů do konferenčního portfolia (viz výše).
Firemní profil
Firemní profily všech vystavujících firem budou zveřejněny na webových stránkách konference. Stručný profil Vaší společnosti česky i anglicky s délkou textu v jednom jazyce maximálně 600 znaků s mezerami, prosím dodejte co nejdříve Janě Machonské.