Časté otázky – Vystavovatelé

Kam má být zaslán krátký firemní profil pro zveřejnění na www stránkách?
Žádáme všechny vystavovatele, aby dodali krátký popis činnosti společnosti, který bude zveřejněn na webu konference. Stručný profil Vaší společnosti česky i anglicky s délkou textu v jednom jazyce maximálně 600 znaků s mezerami, prosím dodejte do 6. ledna 2013 (případně co nejdříve) Janě Machonské.
Kdy je nutné dodat PPT prezentaci?
V případě, že máte objednánu firemní prezentaci, bude třeba PPT soubor doručit do 6. května 2013 Janě Machonské a aktualizovanou verzi pak případně donesli s sebou na VŠE.
Firemní zástupci
Své firemní zástupce (max. 3 osoby včetně přednášejícího) a jejich e-maily prosím nahlaste nejlépe ihned po objednávce firemní prezentace. Během března jim pak bude zaslána online VIP pozvánka na konferenci.
Čísla výstavních stánků
Pozor, pokud chcete upozornit na svůj stánek, nepoužívejte čísla stánků (např. C1, C8, atd.). Používáme je pouze pro objednávky, na pláncích na www stránkách konference se namísto čísel objeví loga firem.
Je třeba přijet o den dříve kvůli instalaci našeho stánku?
V úterý 21. května od 7:30 do 9:00 hodin bude čas pro přípravu Vašeho stánku. Pokud chcete přijet dříve, kontaktujte, prosím, organizátory.
Kdy bude výstava zahájena a kdy ukončena?
Výstava bude otevřena návštěvníkům konference v úterý 21. května od 8:30 hodin a bude trvat do středy 22. května, 16:30 hodin.
Bude na stánku připojení k internetu?
V prostorách konference bude možné využít Wi-Fi připojení na internet.
Odkaz na VIP registraci
Personalizovaný link na VIP registraci pro vystavovatele Vám bude zaslán v průběhu března. Pokud by snad nebyl doručen nebo došlo k jeho ztrátě, obraťte se, prosím, na Janu Machonskou.
Na koho se mohu obrátit s dalšími dotazy?
Kontaktujte, prosím, Janu Machonskou, která se těší na Vaše dotazy.

Organizátoři

Albertina icome Praha
VŠE

Hlavní sponzor

Albertina icome Praha & Albertina icome Bratislava

Mediální a technologičtí partneři

INCAD
Inflow
LibRa

banner