Důležité termíny – vystavovatelé
28. února 2013 (prodlouženo do 10. března) | přihláška firemní prezentace |
6. května 2013 | odevzdání prezentací v MS PowerPoint |
6. až 10. května 2013 | doručení materiálů pro vkládání do konferenčního portfolia |
21. května 2013 7:30–9:00 | instalace stánků |
21. května od 8:00 a dále v průběhu konference | registrace zástupců firem na konferenci (VŠE) |
21. května 2013 9:00 | zahájení výstavy |
21. května 2013 10:00 | zahájení konference |
21. května 2013 19:30–23:00 | společenský večer – Infomejdan |
22. května 2013 od 16:00 | demontáž výstavy |
Další důležité informace
Přihlášení na konferenci
Přijetím Vaší objednávky nejste automaticky zaregistrováni na
konferenci jako účastníci. Proto Vás žádáme, abyste co nejdříve
vyplnili svou osobní online přihlášku (odkaz na tuto přihlášku bude
rozesílán v březnu 2013). Z každé firmy, která vystavuje (a vybere si
některý z balíčků), se mohou na konferenci zdarma zaregistrovat
3 zástupci (včetně přednášejícího). Máte-li zájem o účast
vyššího počtu zástupců z Vaší firmy, obraťte se prosím s předstihem
na pořadatele.
Registrace zástupců firem v místě
konference (VŠE)
Zajištění a pojištění
Po dobu konání konference a výstavy bude prostor auly zabezpečen další speciální signalizací, celkem tedy bude realizováno čtyřstupňové zajištění. Pojištění exponátů není centrálně zajišťováno, každý vystavovatel si je musí zajistit sám. Pořadatel výstavy nenese odpovědnost za případné škody vzniklé na exponátech vystavovatelů.
Storno podmínky
V případě pozdní úhrady faktury má pořadatel právo zrušit celou účast objednatele.
Pokud objednatel požádá o zrušení své objednávky, platí následující storno poplatky:
- v případě zrušení Vaší účasti v období před 28. únorem 2013 Vám bude účtován storno poplatek ve výši 50 % Vaší platby.
- v případě obdržení zrušení Vaší účasti od 28. února 2013 do 1. dubna 2013 Vám bude účtován storno poplatek ve výši 75 % Vaší platby.
- v případě obdržení zrušení Vaší účasti po 1. dubnu 2013 Vám bude účtován storno poplatek ve výši 100 % Vaší platby.
Odstoupení od objednávky musí být podáno písemně organizátorům konference na adresu Vladimir.Karen@aip.cz.