Možnosti prezentace
Výstava
Výstava bude zahájena první den konference, v úterý 22. května. Ukončení výstavy je plánováno na čtvrtek 24. května odpoledne. Výstavní plocha se nachází v prvním patře u Vencovského auly a všechny přestávky na kávu se budou odehrávat v prostorách výstavy.
Každý vystavovatel má k dispozici stůl s ubrusem a dvě židle. Samozřejmostí je také elektrická přípojka a připojení k internetu. Více informací.
- Kdo vystavoval v roce 2011? Seznam firem, rozmístění výstavy
- Kdo vystavuje letos? Seznam firem, rozmístění výstavy
Vystoupení v odborném programu
Další možností prezentace je vystoupení s firemní prezentací v rámci jedné z konferenčních sekcí. Čas vyhrazený na prezentaci je 20 minut + 5 minut na dotazy. Přihlášky prezentací je třeba potvrdit vyplněním elektronické přihlášky. Nejzazší termín pro registraci je 24. února 2012. Více informací.
Reklama v tištěném programu
Objednávky inzerce pro zveřejnění v tištěném programu konference nejpozději do 12. března 2012. Možný formát reklamy je A5 a/nebo A4, můžete používat plnou barevnost. Tištěný program konference obdrží všichni návštěvníci konference. Více informací.
Vkládání materiálů do konferenčního portfolia
Vystavovatelům nabízíme mimo jiné i možnost vkládání firemních letáků/brožur (formát max. A4, max. 3 listy) do tašek s konferenčními materiály, které obdrží všichni účastníci konference. Objednávky přijímáme nejpozději do 30. března 2012. Jedná se o cca 600 ks. Více informací.
Logo ve Vencovského aule
Dále nabízíme vystavení loga firmy ve Vencovského aule. Maximální velikost loga může být v tomto případě 70×70 cm.
Výhody pro vystavovatele (zahrnuty v ceně)
(další položky automaticky zahrnuté v ceně; týká se pouze těch, kteří objednávají některý z balíčků)
- logo společnosti na webových stránkách konference + odkaz na homepage společnosti
- logo společnosti v tištěném programu
- krátký firemní profil v přehledu vystavujících firem (součást tištěného programu i webových stránek konference)
- připojení k internetu
- 3 vstupy na konferenci (včetně přednášejícího)
- 3 obědy v menze VŠE
- 3 vstupenky na večerní recepci – Infomejdan
- vstupné pro další účastníky z Vaší firmy za zvýhodněnou cenu (personál na stánku, apod.)