Možnosti prezentace a sponzoringu pro firmy
INFORUM 2012 je vítanou příležitostí pro prezentaci všech firem v oblasti elektronického zpracování dat, online informačních služeb, knihovních informačních systémů a dodavatele dalších technických řešení vč. hardware a software pro všechny druhy knihoven, sektor státní správy, akademický sektor a významné soukromé společnosti.
Kdo jsou účastníci konference?
Konference je určena pro pracovníky odborných a veřejných knihoven, manažery, vědecké a výzkumné pracovníky, lékaře, vysokoškolské učitele, specialisty v oblasti ICT, pracovníky veřejné správy, studenty i další zájemce o tuto problematiku. Od roku 2003 konference rozšířila své dosavadní teritoriální zaměření. Z orientace na odborníky z České republiky a Slovenska také na ostatní země střední a východní Evropy. Více informací o složení účastníků naleznete na stránce se statistikami předchozích ročníků.
Jak se lze prezentovat?
Prezentace společnosti
- výstavní stánek po celé tři dny v předsálí konference
- vystoupení v programu konference
- inzerce v tištěném programu konference
- vkládáním tištěných materiálů do konferenčních materiálů pro účastníky
- umístění loga ve Vencovského aule
- výhody pro vystavovatele (zahrnuty v ceně)
Nabídka sponzoringu
- sponzoring online textového zpravodajství
- sponzoring poznámkového bloku v tištěném programu
- sponzoring řečníka
- sponzoring přestávky na kávu
- podpora společenského večera (Infomejdan)
Je možné si vybrat pouze některé z těchto prezentačních a sponzorských možností, nebo si jednoduše zvolit některý z cenově výhodných balíčků, podrobnější informace naleznete v ceníku, který zašleme na vyžádání. Máte-li zájem o některou formu prezentace v rámci konference INFORUM 2012, kontaktujte nás, ve vlastním zájmu, co nejdříve – kapacity jsou omezené a rychle se plní. Odpovědným pracovníkem pro účast firem je Ela Pokorná, prosím, neváhejte ji kontaktovat s dotazy ohledně konference INFORUM.
Doufáme, že Vás naše nabídka zaujme, a těšíme se na Vaši účast na konferenci INFORUM 2012 a na naši budoucí spolupráci.