Informace pro účastníky

Důležité termíny

13. dubna 2012 Termín pro ranní ptáčata – přihláška + odeslání účastnického poplatku
30. dubna 2012 Možnost stornovat přihlášku
11. května 2012 Uzávěrka přihlášek pro účastníky + odeslání účastnického poplatku
21. května 2012 Workshopy
22. května 2012 10:00 Zahájení doprovodné výstavy
22. května 2012 10:30 Zahájení konference
23. května 2012 19:30 Společenský večer
24. května 2012 13:00 Ukončení konference

Stravování

Obědy jsou zajišťovány ve studentské menze VŠE a zahrnují polévku, hlavní jídlo, dezert a nealkoholický nápoj. Nezapomeňte, prosím, na své přihlášce uvést, zda máte zájem o vegetariánskou stravu.

Kromě nabídky stravování v menze VŠE mají účastníci možnost se stravovat individuálně v restauracích, které se nacházejí v Rajské či Nové budově VŠE, případně v restauracích v blízkosti VŠE.

Internet a šatna

Během konference jsou účastníkům ve foyer k dispozici počítače SUN s připojením na internet. Vysoká škola ekonomická poskytne účastníkům konference bezdrátové připojení k internetu (WiFi). Přihlašovací jméno a heslo na vyžádání u registrace.

Šatna bude pro účastníky konference bezplatně fungovat každý den od 8.00 do 18.00.


Organizátoři

Albertina icome Praha
VŠE

Hlavní sponzor

Albertina icome Praha & Albertina icome Bratislava

Mediální a technologičtí partneři

Ikaros

INCAD

LibRa

banner