Možnosti prezentace a sponzoringu pro firmy

INFORUM 2010 je vítanou příležitostí pro prezentaci všech firem v oblasti elektronického zpracování dat, online informačních služeb, knihovních informačních systémů a dodavatele dalších technických řešení vč. hardware a software pro všechny druhy knihoven, sektor státní správy, akademický sektor a významné soukromé společnosti.

Jak se lze prezentovat?

Prezentace společnosti

Sponzoring

Kdo jsou účastníci konference?

Konference je určena pro pracovníky odborných a veřejných knihoven, manažery, vědecké a výzkumné pracovníky, lékaře, vysokoškolské učitele, specialisty v oblasti ICT, pracovníky veřejné správy, studenty i další zájemce o tuto problematiku. Od roku 2003 konference rozšířila své dosavadní teritoriální zaměření. Z orientace na odborníky z České republiky a Slovenska také na ostatní země střední a východní Evropy. Více informací o složení účastníků naleznete na stránce se statistikami loňského roku.

Možnosti prezentace

Výstava

Výstava bude zahájena první den konference, v úterý 25. května. Ukončení výstavy je plánováno na čtvrtek 27. května odpoledne. Výstavní plocha se nachází v prvním patře u Vencovského auly a všechny přestávky na kávu se budou odehrávat v prostorách výstavy. Každý vystavovatel má k dispozici stůl s ubrusem a dvě židle. Samozřejmostí je také elektrická přípojka a připojení k Internetu. Více informací.

Vystoupení v odborném programu

Další možností prezentace je vystoupení s firemní prezentací v rámci jedné z konferenčních sekcí. Délka prezentace se odvíjí podle obsazenosti sekce, základní čas vyhrazený na prezentaci je 20 minut + 5 minut na dotazy. Přihlášky prezentací je třeba potvrdit vyplněním elektronické přihlášky. Nejzazší termín pro registraci je 7. březen 2010. Více informací.

Reklama v tištěném programu

Objednávky inzerce pro zveřejnění v tištěném programu konference nejpozději do 15. března 2010. Možný formát reklamy je A5 a/nebo A4, můžete používat plnou barevnost. Tištěný program konference obdrží všichni návštěvníci konference. Více informací.

Vkládání materiálů do konferenčního portfolia

Vytsavovatelům nabízíme mimo jiné i možnost vkládání firemních letáků/brožur (formát max. A4, max. 3 listy) do tašek s konferenčními materiály, které obdrží všichni účastníci konference. Objednávky přijímáme nejpozději do 31. března 2010. Jedná se o cca 600 – 650 kusů. Více informací.

Logo ve Vencovského aule

Dále nabízíme vystavení loga firmy ve Vencovského aule. Maximální velikost loga může být v tomto případě 70×70 cm.

Výhody pro vystavovatele (zahrnuty v ceně)

(další položky automaticky zahrnuté v ceně; týká se pouze těch, kteří objednávají některý z balíčků)

  • logo společnosti na webových stránkách konference + odkaz na homepage společnosti
  • logo společnosti v tištěném programu
  • krátká charakteristika v přehledu vystavujících firem (součást tištěného programu)
  • připojení k internetu
  • 3 vstupy na konferenci (včetně přednášejícího)
  • 3× obědy v menze VŠE
  • 3 vstupenky na Infomejdan
  • vstupné pro další účastníky z Vaší firmy za zvýhodněnou cenu (personál na stánku, apod.)

Je možné si vybrat pouze některé z těchto prezentačních možností, nebo si jednoduše zvolit některý z cenově výhodných balíčků, podrobnější informace naleznete v ceníku, který zašleme na vyžádání. Máte-li zájem o některou formu prezentace v rámci konference INFORUM 2010, kontaktujte nás, ve vlastním zájmu, co nejdříve – kapacity jsou omezené a rychle se plní. Odpovědným pracovníkem pro účast firem je Ela Pokorná.

Doufáme, že Vás naše nabídka zaujme, a těšíme se na Vaši účast na konferenci INFORUM 2010 a na naši budoucí spolupráci.

Možnosti sponzoringu

Sponzoring online textového zpravodajství

Jedinečná možnost sponzorství na konferenci INFORUM 2010 – jedná se o sponzorství on-line textového zpravodajství této akce. Cílem tohoto projektu je zprostředkovat informace z konference kolegům, kteří nemohou být osobně přítomni. Jako protihodnotu za podporu tohoto projektu Vám nabízíme:

  • umístění loga firmy na oficiální webové stránky konference
  • uvedení jména firmy v souvislosti s tímto projektem
  • umístění upoutávky s logem firmy o přestávkách konference
  • umístění loga nebo banneru na stránky přenosu
  • publikování článku ve formě placené inzerce v časopisu Ikaros

Sponzoring poznámkového bloku

Poznámkový blok je všit doprostřed každého tištěného programu. Účastníkům tak nabízí možnost zapisovat si vše důležité na jedno místo. Logo sponzora se objeví v záhlaví každé stránky společně s mottem „Sponzor Vašich poznámek“. Logo konference se objeví v zápatí každé stránky.

Sponzoring řečníka

Nabízíme Vám možnost sponzorovat Vámi vybraného řečníka (odborníka na danou tématiku). Jako protihodnotu Vám nabízíme umístění Vašeho loga na webových stránkách a v tištěném programu. Dále bude sponzor jmenován při uvedení řečníka nebo budete mít možnost uvést řečníka přímo osobně.

Sponzoring přestávky na kávu

Vyberete-li si sponzoring přestávky na kávu, Vaše logo bude uveřejněno v tištěném programu a na tričku, které budou nosit hostesky, nabízející kávu a koláčky nebo slané pečivo.

Sponzoring Infomejdanu

Společenský večer konference INFORUM se bude konat ve středu 26. května 2010. Na akci bude pozváno cca 300 hostů (VIP hosté, účastníci konference, vystavovatelé, přednášející). Pro podrobné informace kontaktujte pořadatele. Organizační výbor nabízí vaší firmě protihodnotou:

  • umístění loga firmy na stoly s občerstvením
  • umístění loga firmy na oficiální webové stránky Infora
  • uvedení jména firmy v souvislosti s Infomejdanem
  • umístění upoutávky s logem firmy o přestávkách konference
  • umístění loga firmy v tištěném programu
  • umístění loga firmy na tištěné pozvánce

Sponzoring organizačního týmu

Staňte se sponzorem skupiny studentů, kteří nám s konferencí v jejím průběhu pomáhají. Vaše logo se pak objeví na tričkách, které brigádníci během konference nosí, v tištěném programu a na webových stránkách.

Organizátoři

  • Albertina icome Praha VŠE

Hlavní sponzor

  • Springer

Mediální a technologičtí partneři

  • Český rozhlas - Leonardo
  • Ikaros
  • INCAD
  • LibRa

INFORUM na Facebooku

  • Facebook logo