Registrace na konferenci
Registrace na konferenci byla dne 13. května 2010 ukončena.
Přehled registračních poplatků
Standardní vložné | 3 990 Kč |
Standardní vložné – Ranní ptáčata (v případě odeslání úhrady do 16. dubna 2010) |
3 490 Kč |
Zvýhodněné vložné (pro školy, zdravotnické organizace, veřejnou správu, akademické a veřejné knihovny registrované MK ČR a SR) |
2 990 Kč |
Zvýhodněné vložné – Ranní ptáčata (v případě odeslání úhrady do 16. dubna 2010) |
2 490 Kč |
Workshop – pro účastníky konference | 690 Kč |
Pouze workshop | 1 090 Kč |
Studentské vložné | 550 Kč |
Prohlídka Prahy | 370 Kč |
Oběd | 110 Kč |
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Podmínky registrace
Standardní i zvýhodněné vložné na konferenci zahrnuje vstup na všechny zaregistrované sekce, konferenční materiály, občerstvení během přestávek, vstup na výstavu, technické zázemí konference a pozvánku na společenský večer na základě včasné registrace.
Pro získání slevy pro ranní ptáčata je nutné se zaregistrovat a odeslat účastnický poplatek do 16. dubna 2010. Pokud bude přihláška a/nebo platba odeslána až po 16. dubnu 2010, automaticky bude účtováno vložné bez slevy.
Vložné na workshop v rámci účasti na konferenci/samostatné vložné na workshop zahrnuje vstupné na workshop, materiály a občerstvení.
Studentské vložné na konferenci zahrnuje vstup na všechny zaregistrované sekce, konferenční materiály, občerstvení během přestávek a vstup na výstavu. Je určeno výhradně pro studenty denního studia v ČR/SR. (Nezahrnuje vstup na společenské akce.) Studentské vložné je nutno uhradit nejpozději do 21 dnů od přihlášení, jinak přihláška propadá. Vložné může být uhrazeno převodem z účtu studenta nebo hotově v sídle AiP, částka nesmí být uhrazena žádnou institucí.
Obědy – během konání konference (Út – Čt) nabízíme možnost stravování ve studentské menze VŠE.
Uzávěrka registrací je 13. května 2010.
Způsob platby
Každý z účastníků obdrží na základě registrace Výzvu k úhradě
na zadanou e-mailovou adresu. Po zaplacení uvedené částky bude na daný
e-mail zaslán daňový doklad (faktura), který účastník předá do
účtárny.
Účastnický poplatek uhraďte bankovním převodem, ve výjimečných
případech je možné na základě dohody uhradit částku hotově v sídle
AiP, není ovšem možné platbu provést hotově nebo kreditní kartou až
na místě.
Bankovní spojení:
UniCredit Bank a.s., Jugoslávská 29, 120 00 Praha 2,
č. účtu.: 5127725001/2700
Variabilní symbol = uveden na Výzvě k úhradě
IBAN: CZ7327000000005127725001
SWIFT: BACXCZPP
Veškeré bankovní poplatky hradí Odběratel-plátce (účastník).
Vrácení konferenčního poplatku
V případě odřeknutí účasti písemnou formou nejpozději do 30. dubna 2010 bude uhrazená částka vrácena po odečtení 25% stornopoplatku. Po 1. květnu 2010 nelze uplatnit žádost o vrácení zaplacené částky, ale je možné nahlásit jméno náhradníka.