Informace pro přednášející
Vítejte na stránce určené pro autory příspěvků na konferenci INFORUM 2009.
Jsme velmi rádi, že se budete letošní konference účastnit.
Důležité termíny
březen 2009 | online registrace účastníků na konferenci |
30. 4. 2009 | Termín odevzdání plného textu příspěvku |
4. 5. 2009 | Odevzdání prezentace v MS PowerPoint |
27. - 29. 5. 2009 | Registrace účastníků na konferenci |
28. 5. 2009 | Společenský večer |
Odevzdání příspěvku
Všechny příspěvky budou publikovány na webovských stránkách v online sborníku.
Rozsah plného textu: 3 - 15 stran +
přílohy
Formát plného textu: DOC (Word 95/97/2000), RTF nebo PDF, poslat e-mailem (andrea.kutnarova@aip.cz) nebo na CD-ROM poštou.
První z autorů přijatého příspěvku/posteru podepisuje "Licenční smlouvu dle autorského zákona s licencí práva užití příspěvku na konferenci INFORUM 2009" a bude mít zajištěn bezplatný vstup na konferenci, spoluautoři příspěvku/posteru si účast na konferenci hradí individuálně. Organizátor přednášejícím nehradí výdaje na ubytování a dopravu.
PPT prezentace
Nejlepším způsobem je poslat kopii Vaší prezentace předem e-mailem nejpozději do 4. 5. 2009 na adresu andrea.kutnarova@aip.cz (pro komprimaci laskavě používejte program WinZip, pokud
používáte nestandardní fonty, nezapomeňte je uložit spolu s prezentací – viz. Uložit jako … Možnosti). Tak ji budeme moci
zkontrolovat a předem uložit a připravit na prezentační server.
I přesto ale prosím přineste záložní kopii Vaší prezentace,
kterou bude možno použít v případě nečekaných technických či jiných problému (CD-R disk, USB flash disk).
Vystoupení na konferenci
Přednášející mají standardně 15 - 20 minut na vlastní prezentaci a 5 - 10 minut na dotazy a diskusi k příspěvku.
Během
přestávky před svým vystoupením nezapomeňte vyzkoušet svou prezentaci na předváděcím PC v přednáškovém sále a kontaktovat
předsedu své sekce. Vzhledem k přesnému načasování programu konference Vás žádáme o dochvilnost a především o přesné dodržení
časového rámce Vašeho vystoupení a pokynů předsedy sekce.
Technické vybavení v sálech
V přednáškových místnostech je k dispozici dataprojektor, vizualizér a počítač (PC/Windows s programy Office XP vč. PowerPoint,
Netscape a MS Internet Explorer s napojením na Internet). Během prezentace můžete využít ukázek "naživo" po Internetu.
VŠE má kvalitní a rychlé napojení, přesto Vám doporučujeme, abyste si rovněž připravili své ukázky "offline" (stažením
html stránek popř. s použitím Lotus Screencamu a jejich uložení na CD-ROM) pro případ nepředpokládaných problémů.
Ve foyer
i v sále bude přítomen technický pracovník pořadatele, který Vám pomůže s řešením případných potíží.
Použití vlastního
notebooku bohužel není možné.
Postery
Autoři posterů budou mít možnost představit svou práci v krátké tříminutové prezentaci a následně během INFOMEJDANU přímo u svého posteru.
Názvy posterů a jména autorů budou uvedeny v tištěném programu konference, i v programu na webovských stránkách konference.
Doporučená max. velikost posteru je 75 cm (v) x 105 cm (š) nebo 105 cm (v) x 75 cm (š).
Přihlášení na konferenci
Jako přednášející se můžete automaticky zdarma zúčastnit všech jednání konference jako VIP účastník, podmínkou je však vyplnění přihlášky. Odkaz na Vaši osobní přihlášku Vám bude zaslán samostatným e-mailem. Pokud se tak nestane, je možné si ho vyžádat na adrese irena.mikesova@aip.cz. Nezapomeňte uvést své požadavky na zajištění obědů, účast na jednotlivých sekcích a také hlasovat o Ceny INFORUM 2009.
Registrace na místě
Po svém příjezdu se prosím u vstupu na konferenci zaregistrujte a vyzvedněte si veškeré materiály.
Děkujeme Vám za pozornost
při čtení těchto pokynů a za ohleduplnost vůči ostatním přednášejícím v průběhu konference.