Informace pro účastníky
Konference INFORUM, jejíž patnáctý ročník se uskuteční 27. až 29. května 2009 na Vysoké škole ekonomické v Praze, je zaměřena na elektronické informační zdroje a jejich profesionální využívání ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání a jako taková je ojedinělou akcí svého druhu v celé střední a východní Evropě.
Je určena pro pracovníky odborných a veřejných knihoven, manažery, vědecké a výzkumné pracovníky, lékaře, vysokoškolské učitele, specialisty v oblasti ICT, pracovníky veřejné správy, studenty a další zájemce o tuto problematiku.
Od roku 2003 INFORUM rozšířilo své dosavadní teritoriální zaměření na Českou republiku a Slovensko také na ostatní země střední a východní Evropy.
Důležité termíny
leden 2009 | Zveřejnění Call for Papers (přihlášky odborných a komerčních příspěvků) |
23. 2. 2009 | Uzávěrka Call for Papers |
9. 3. 2009 | Uzávěrka nominací na Ceny Inforum |
9. 3. 2009 | Vyrozumění autorům přihlášených příspěvků |
březen 2009 | Zveřejnění přihlášek pro účastníky |
6. 4. 2009 | Termín pro ranní ptáčata - přihláška + odeslání účastnického poplatku |
30. 4. 2009 | Přednášející - doručení plných textů |
30. 4. 2009 | Možnost stornovat přihlášku |
11. 5. 2009 | Uzávěrka přihlášek pro účastníky + odeslání účastnického poplatku |
26. 5. 2009 | Workshopy |
27. 5. 2009 | Zahájení doprovodné výstavy 10hod |
27. 5. 2009 | Zahájení konference 10:30hod |
28. 5. 2009 | Společenský večer |
29. 5. 2009 | Ukončení konference |
Aktuální přehled registračních poplatků naleznete zde.
Registrace účastníků na místě
Zaregistrovat se bude možné u registračního pultu na VŠE ve středu 27.5. od 9.00 do 17.00, v dalších dnech od 8.00 do 17.00.
Organizační informace
Způsob platby
Každý z účastníků obdrží na základě registrace Výzvu k úhradě na zadanou e-mailovou adresu. Po
zaplacení uvedené částky bude zaslán daňový doklad (faktura).
Účastnický poplatek uhraďte bankovním převodem, ve
výjimečných případech je možné na základě dohody uhradit částku hotově v sídle AiP, není ovšem možné platbu provést hotově nebo
kreditní kartou až na místě.
Bankovní spojení: UniCredit Bank a.s., Jugoslávská 29, 120 00 Praha 2, č. účtu.: 5127725001/2700
Variabilní symbol = uveden
na Výzvě k úhradě
IBAN: CZ7327000000005127725001
SWIFT: BACXCZPP
Veškeré bankovní poplatky hradí Odběratel-plátce (účastník).
Vrácení konferenčního poplatku
V případě odřeknutí účasti písemnou formou nejpozději do 30. 4. 2009 bude
uhrazená částka vrácena po odečtení 25% stornopoplatku. Po 1. 5. 2009 nelze uplatnit žádost o vrácení zaplacené částky, ale je
možné nahlásit jméno náhradníka.
Stravování
Obědy jsou zajišťovány ve studentské menze VŠE. Nezapomeňte, prosím, na své přihlášce uvést, zda
máte zájem o vegetariánskou stravu.
Kromě nabídky stravování v menze VŠE mají účastníci možnost se stravovat individuálně v restauraci, která se nachází v Rajské budově (nově přistavěná část VŠE), případně v restauracích v blízkosti VŠE.
Internet, šatna
Během konference jsou účastníkům ve foyer k dispozici počítače SUN s připojením na Internet.
Vysoká škola ekonomická poskytne účastníkům konference bezdrátové připojení k internetu (WiFi). Přihlašovací jméno a heslo na vyžádání u registrace. Váš notebook musí být vybaven WiFi kartou.
Šatna bude pro účastníky konference bezplatně fungovat každý den od 8.00 do 18.00.
Ubytování
Nabídku ubytování hledejte nejlépe v sekci Ubytování.
Účastníci ze Slovenska
Informační stránku pro slovenské účastníky týkající se dopravy a ubytování nalezenete
na této stránce.
Další informace
Další informace ke konferenci vám rádi poskytneme na adrese:
Albertina icome Praha s.r.o.
Štěpánská 16
110 00 Praha 1
tel.:
222 231 212
fax: 222 231 313přihlášky na konferenci: Irena
Mikešováorganizační záležitosti, přednášející, společenské akce, www stránky: Andrea Kutnarovávystavovatelé a
sponzoři, workshopy, postery: Klára
Loukotová