WORKSHOP C: Marketing elektronických zdrojů (v češtině)
Koordinátor: Zuzana Helinsky, zh Consulting, Švédsko
Kdy a kde: 27. 5. 2008, 10.00 - 13.00, Areál Univerzity Karlovy v Praze - Jinonice, U Kříže 8, Praha 5, č.
místnosti 2015
Autor: Zuzana Helinsky, zh Consulting, Švédsko
Plné texty
Abstrakt:
- Marketing jako prostředek pro lepší využívání elektronických médií
- Zlepšení marketingu elektronických zdrojů knihoven pro obě strany: pro veřejnost/uživatele a pro vlastní profesi
(ostatní knihovny, obec/ministerstvo, politiky)
- Strategie: Cílové skupiny, Kategorie zákazníků /vypůjčovatelů a cílené konkurenční prostředky
- Nástroje marketingu/Marketingové průzkumy
- Různé způsoby jak měřit marketing a jeho účinnost, např. Bostonmatris.
- Náklady na marketing. Jak můžeme ospravedlnit marketing v naší knihovně?
- Jak využívát všechny nabízené možnosti a kdo nám může s marketingem pomoci a za jakou cenu
- Konkrétní tipy a příklady
Vedoucí workshopu je Zuzana Helinsky.
Workshop je pořádán ve spolupráci s Ústavem
informačních studií a knihovnictví.