14. Konference o profesionálních informačních zdrojích


Detaily příspěvku konference

WORKSHOP C: Marketing elektronických zdrojů (v češtině)

Koordinátor: Zuzana Helinsky, zh Consulting, Švédsko

Kdy a kde: 27. 5. 2008, 10.00 - 13.00, Areál Univerzity Karlovy v Praze - Jinonice, U Kříže 8, Praha 5, č. místnosti 2015

Marketing jako prostředek pro lepší využívání elektronických médií (workshop)

Autor: Zuzana Helinsky, zh Consulting, Švédsko

Plné texty

Abstrakt:

  • Marketing jako prostředek pro lepší využívání elektronických médií
  • Zlepšení marketingu elektronických zdrojů knihoven pro obě strany: pro veřejnost/uživatele a pro vlastní profesi (ostatní knihovny, obec/ministerstvo, politiky)
  • Strategie: Cílové skupiny, Kategorie zákazníků /vypůjčovatelů a cílené konkurenční prostředky
  • Nástroje marketingu/Marketingové průzkumy
  • Různé způsoby jak měřit marketing a jeho účinnost, např. Bostonmatris.
  • Náklady na marketing. Jak můžeme ospravedlnit marketing v naší knihovně?
  • Jak využívát všechny nabízené možnosti a kdo nám může s marketingem pomoci a za jakou cenu
  • Konkrétní tipy a příklady

Vedoucí workshopu je Zuzana Helinsky.

uisk_130

Workshop je pořádán ve spolupráci s Ústavem informačních studií a knihovnictví.