Konference INFORUM, jejíž třináctý ročník se uskuteční 22. až 24. května 2007 na Vysoké škole ekonomické v Praze, je zaměřena na elektronické informační zdroje a jejich profesionální využívání ve vědě, výzkumu, vzdělávání a podnikání a jako taková je ojedinělou akcí svého druhu v celé střední a východní Evropě.
Je určena pro pracovníky odborných a veřejných knihoven, manažery, vědecké a výzkumné pracovníky, lékaře, vysokoškolské učitele, specialisty v oblasti ICT, pracovníky veřejné správy, studenty a další zájemce o tuto problematiku.
Od roku 2003 INFORUM rozšířilo své dosavadní teritoriální zaměření na Českou republiku a Slovensko také na ostatní země střední a východní Evropy.
leden 2007 | Zveřejnění Call for Papers (přihlášky odborných a komerčních příspěvků) |
12. 2. 2007 | Uzávěrka Call for Papers |
26. 2. 2007 | Uzávěrka nominací na Ceny Inforum |
28. 2. 2007 | Vyrozumění autorům přihlášených příspěvků |
1. 3. 2007 | Zveřejnění přihlášek pro účastníky |
31. 3. 2007 | Termín pro ranní ptáčata - přihláška + odeslání účastnického poplatku |
23. 4. 2007 | Přednášející - doručení plných textů |
30. 4. 2007 | Možnost stornovat přihlášku |
7. 5. 2007 | Uzávěrka přihlášek pro účastníky + odeslání účastnického poplatku |
21. 5. 2007 | Workshopy |
22. 5. 2007 | Registrace na konferenci |
22. 5. 2007 | Zahájení doprovodné výstavy |
22. 5. 2007 | Zahájení konference |
23. 5. 2007 | Společenský večer |
24. 5. 2007 | Ukončení konference |
Zaregistrovat se bude možné u registračního pultu na VŠE v úterý 22.5. od 9.30 do 17.00, v dalších dnech od 8.00 do 17.00.
Způsob platby
Každý z účastníků obdrží na základě registrace Výzvu k úhradě na zadanou e-mailovou adresu. Po
zaplacení uvedené částky bude zaslán daňový doklad (faktura).
Účastnický poplatek uhraďte bankovním převodem, ve
výjimečných případech je možné na základě dohody uhradit částku hotově v sídle AiP, není ovšem možné platbu provést hotově nebo
kreditní kartou až na místě.
Bankovní spojení: HVB Bank a.s., Jugoslávská 29, 120 00 Praha 2, č. účtu.: 5127725001
Variabilní symbol = uveden na Výzvě k
úhradě
IBAN: CZ7327000000005127725001
SWIFT: BACXCZPP
Vrácení konferenčního poplatku
V případě odřeknutí účasti písemnou formou nejpozději do 30. 4. 2007 bude
uhrazená částka vrácena po odečtení 25% stornopoplatku. Po 1. 5. 2007 nelze uplatnit žádost o vrácení zaplacené částky, ale je
možné nahlásit jméno náhradníka.
Stravování
Obědy jsou zajišťovány ve studentské menze VŠE. Nezapomeňte, prosím, na své přihlášce uvést, zda
máte zájem o vegetariánskou stravu.
Kromě nabídky stravování v menze VŠE mají účastníci možnost se stravovat individuálně v restauraci, která se nachází v Rajské budově (nově přistavěná část VŠE), případně v restauracích v blízkosti VŠE.
Internet, šatna
Během konference jsou účastníkům ve foyer k dispozici počítače SUN s připojením na Internet.
Vysoká škola ekonomická poskytne účastníkům konference bezdrátové připojení k internetu (WiFi). Přihlašovací jméno a heslo na vyžádání u registrace. Váš notebook musí být vybaven WiFi kartou.
Šatna bude pro účastníky konference bezplatně fungovat každý den od 8.00 do 18.00.
Ubytování
Nabídku ubytování hledejte nejlépe v sekci Ubytování.
Účastníci ze Slovenska
Informační stránku pro slovenské účastníky týkající se dopravy a ubytování nalezenete
na této stránce.
Další informace ke konferenci vám rádi poskytneme na adrese:
Albertina icome Praha s.r.o.
Štěpánská 16
110 00 Praha 1
tel.:
222 231 212
fax: 222 231 313
přihlášky na konferenci: Irena
Mikešová
organizační záležitosti, přednášející, postery, společenské akce: Andrea
Kutnarová
vystavovatelé a sponzoři, workshopy, www stránky: Jana
Machonská