Přehled příspěvků podle jmen autorů
Autor: Lenka Mynářová, DATAMAR, Ostrava
V současnosti je stále aktuálnějším tématem informační podpora strategického řízení. Informace jsou pro strategické zpracování nezbytné. Díky rozvoji IT máme informací z kvantitativního pohledu nadbytek. Jinak je to ale z kvalitativního pohledu. A to je téma mého příspěvku. Jaké informace jsou nutné pro strategické řízení a pro tvorbu strategie? V jaké podoby je manažeři potřebují?Jaké jsou praktické zkušeností v této oblasti?
PhDr. Lenka Mynářová je absolventkou Filozofické fakulty UK Praha. Oblasti marketingových analýz se věnuje od roku 1991. V současnosti vede projekty v oblasti marketingu, prodeje a strategie firem ve střední Evropě a v Rusku. Specializuje se na oblast CRM, Brand managementu a Marketingový controlling.?
Autor: Petr Dudek, Unipetrol, a.s., Praha
Autor: Pavel Kocourek, INCAD - CONVERA CZ, Praha
Autor: David Gudgin, Euromonitor International, Velká Británie
Autor: Lucie Nová, Clifford Chance LLP, Praha
Autor: Miroslava Brázdilová, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Fakulta managementu a ekonomiky
Autor: Rebecca Larkin, ProQuest Information and Learning, Velká Británie