|
Podnikový informační portál |
Dan Elbl, Oracle Czech, Praha |
Velmi rychlý nárůst využívání internetu vytváří nové příležitosti pro |
|
jednotlivé podniky, staví je ale také před problémy, které nebyly dosud |
|
běžné. Internet a extranet jsou stále více využívány jako základní |
|
prostředky pro styk se zákazníky. |
|
Organizační jednotky určené pro styk se zákazníky potřebují nástroje pro |
|
shromažďování, prohledávání, analýzu a sdílení informací o zákaznících a |
|
jejich preferencích. Prostředí, které poskytuje zákazníkům samoobslužné |
|
nástroje pro přístup k informacím a službám dodavatele je souhrně |
|
nazýváno (vnější) informační portál organizace. |
|
Nástroje, které poskytují jednotlivým zaměstnancům efektivní a |
|
konsistentní přístup k informacím a službám, které potřebují pro plnění |
|
běžných denních úkolů poskytuje firma Oracle ve formě řešení podnikového |
|
informačního portálu. Základními stavebními kameny podnikového |
|
informačního portálu jsou produkty Oracle8i a Oracle WebDB. |